Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku Urzędu Gminy w Rewalu oraz pomieszczeń Straży Gminnej.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie o zamowieniu.pdf (PDF, 47.KB) 2011-10-14 14:24:17 47.KB 490 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf (PDF, 143KB) Po terminie otwarcia ofert 2011-10-14 14:24:30 143KB 177 razy
2 Zal nr 4 do SIWZ Umowa.pdf (PDF, 36.KB) Po terminie otwarcia ofert 2011-10-14 14:24:41 36.KB 142 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zapytanie i odpowiedz 1.pdf (PDF, 397KB) 2011-10-19 10:36:27 397KB 497 razy
2 Zwołanie zebrania wykonawców.pdf (PDF, 34.KB) 2011-10-19 14:17:51 34.KB 557 razy
3 Zapytanie i odpowiedz 2.pdf (PDF, 36.KB) 2011-10-21 13:25:57 36.KB 431 razy
4 Protokoł z zebrania.pdf (PDF, 37.KB) 2011-10-21 13:33:39 37.KB 478 razy
Wynik postępowania
1 Wybor oferty.pdf (PDF, 31.KB) 2011-11-08 11:23:06 31.KB 498 razy
Udzielenie zamówienia
1 Zawarcie umowy.pdf (PDF, 41.KB) 2011-11-29 11:32:06 41.KB 404 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Bartkowski 14-10-2011 14:24:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Tomasz Bartkowski 14-10-2011
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Bartkowski 29-11-2011 11:32:06